Followers

Friday, April 22, 2011

Alalala... Kamurang~!

Uiks! lama sudah since bila itu sia tidak posting,maka baru jua sia masuk jadi writer labukdotfm punya blog kan,ni kali lah. sa nda puas hati bha,jiran tempat kami bersiaran cakap kami nda konsisten,ada KEPINGSANGAN da blang,atuk.. kalau iya pun nda suka kami disana,jangan lah bikin2 cerita kunun kami ni berantakan,aku ni kalau menaip nda betapis ging,tp kalau perlu,knp lah.. mulut aku ada insuran juga,nasib ja lah sia tidak mention nama kamu sini. Hello??? you are the public figure as well as i we are... jaga sikit itu perangai kalau mau becakap depan org.
Ini lah baha kalau Belia,susah mau kana terima sama itu golongan yg sudah limpas belia,dorg ja OK,yang kita ni nda ok. bayangkan masuk PD pun buli kana umpat,apa punya kakitangan kerajaan,nuat kerja kah mengumpat? Alalalal~ makan gaji buta ka? tau saja cakap BELIA ni nda buli harap,jadi kalau dorg mengumpat sana sini (dalam Opis PD) tu buli lah harap kunun. hahah,jangan rasa hairan kenapa saya marah,sebab Krew LabukdotFM baru2 ni,menghadiri satu mesyuarat dimana dalam kumpulan yg menghadiri mesyuarat itu,adalah golongan Elit yg hadir,memang kami akui yg beliau adalah Otai dalam urusan pengurusan segala lah. Tapi,janganlah cakap yg "Bukan tidak yakin,tapi Jangan Kasi Malu Telupid" adui,ter blank trus kami disana.
Belia bukan tidak buli bah buat semua perkara,kalau tiada pelaung kana bagi,mcmana juga mau maju,kalau asyik org pandah rendah sama Belia,gagal sekali pun bukan makna gagal selama-lamanya,iutulah mau cakap,jangan biarkan diri kami ter'stuck' di bawah tempurung besi,go outside,explore the world and feel the revolution.
kita kasi biar dulu itu. sini sia mau kasi explain bagus-bagus. KENAPA LAGU DALAM RADIO BERULANG? itu sebab kamu mendgr AutoDJ yg memainkan Lagu2 dari server,bermakna tiada DJ On Duty buat masa tu,seperti yg kami perkenalkan dulu,RADIO ONLINE INTERNET LABUKDOTFM bukan mcm radio biasa,sentiasa ada dj,dan buli di cari di Channel FM,Ini ialah Radio Internet,Radio atas Talian (crdt: James Wong,NST) tidak perlu risau itu tidak dpt cari itu radio di sarawak kah atau di Kehel~,surf our blog,and secara automatik,dia play dengan rancaknya dan bangganya. Cuma,KENAPA LAGU BALIK-BALIK MAIN? sebab,lagu2 yg saya upload dalam server sudah saya set dalam Rotation,maka lagu yg kamu fokus,bila dia sudah rotate maka kamu akan dgr dia balik,AUTODJ means dj tidak bertugas pada masa tu. bukan blg tidak mau On-Air,still we use the standard Broadband and the service is depend on how 3G line in Telupid. tunggulah sampai kami dapat streamyx,sampai kamu kalapik kami on-air with DJ's,jadi jangan lah cakap kami Budu sebab lagu yang balik2 di putar kan,kalau kami budu,nda wujud ni Radio Internet LabukdotFM. Thanks Ya!

4 comments:

  1. Go go maju ke hadapan LabukFM..wuhuu..syok!!!

    ReplyDelete
  2. golongan yang bercakap tu bukan 'BELIA' tapi 'BELIAU'..hehehe

    ReplyDelete
  3. Bg saya, bkn bikin malu... bangga la sikit, tmpat org lain tak da pun yg bt mcm ni. apa2 pun... congrate... sama kamu org.... biar pun aku tnggal sini sdkan, tp pernah bersekolah d smk tlpid selama 7 thun la, saya sokong dan suka LABUKdotFM juga.... teruskan...

    ReplyDelete