Followers

Tuesday, April 26, 2011

Bida.. kan~

26hb April 2011,lebih kurang jam 5.45 petang,siok2 saya survey facebook,saya nampak lah satu statement dari seorang pelajar Sains Pembanguna dari UMS,mungkin dia ni datang area Telupid buat research kah,tidak tahu lah. Tapi,sebagai Anak Jati Telupid,bila saya baca statement dia,masa tu saya baru sahaja habis bersiaran di Labuk.FM





















Punya lah,mcm saya rasa saya ON komputer tadi guna batu arang. Is they place really good sampai mau declare Telupid 'Bida'? agak-agaklah bercakap,walaupun bekalan eletrik di Telupid ada timing dia Blackout,tp tidaklah sampai mahu cakap "Telupid Bida..." sandih juga tu geng~ mangkali dia salah tempat ini tau... kalau kau tinggal di Apartment kah,Presidental Suite kah,sa tidak heran lah,muka pun mcm muka biasa saja,kenapa juga sanggup declare tempat kami ni 'Bida'. sakit hati lah bah,huhu~ tebalik sudah dia ni, "Hujan Batu Negeri org,Hujan emas/getah sikarap/tokek/duit negeri dia sendiri..."

5 comments:

  1. sakit hti sa dgr dya mgtuk bgtu oo .

    ReplyDelete
  2. aahh budak hingusan..rugi Govt bagi dia masuk U.. low quality..telur tiruan

    ReplyDelete
  3. barangkali ngam2 telimpas di pekan Telupid saja ni. Nda tau apa2 pasal Telupid, sama ada unsur2 IGNORANT juga lah. Pasal tu lah main cakap saja tanpa fikir.

    ReplyDelete
  4. Tu org yg 'bida'.. Apa dia ingat semua tempat perfect meh.. Mulaw tu org...huh...
    Bagus kalo cantik... Cantik lg sa owh...huhuhu

    ReplyDelete
  5. sweetme... sa kasi LIKE statement kau..hehe

    ReplyDelete